E-ügyintézés információk

0001.01.01

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy rendszerkarbantartási munkálatok miatt október 24-én (szerdán) 18:00 és 22:00 óra között karbantartási munkálatok miatt online ügyfélszolgálatunk és az e-ügyintézés átmenetileg nem lesz elérhető. A kényelmetlenségért elnézést kérünk.

Az NKM Földgázszolgáltató Zrt. „Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól” szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján  elektronikus ügyintézés biztosítására kötelezett szolgáltató. 

Kérjük,  az alábbiakra ügyeljen ügyintézéskor:

  • Töltse ki a rendelkezési nyilatkozatokat (alap vagy szervezeti alaprendelkezés, és/vagy meghatalmazás) a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) oldalán,
  • olvassa el honlapunk Ügyintézés menüpontjában, hogy az adott ügy intézéséhez milyen dokumentumok szükségesek, és csatolja azokat,
  • győzödjön meg róla, hogy Ön a szerződő fél, tehát a  saját nevében intézkedik, vagy a rendelkezési nyilvántartásban megjelölt személy, mert csak ezekben az esetekben intézhetjük ügyét.

A választ a rendelkezési nyilvántartás alapján küldjük, ugyanakkor címzéskor mindig az NKM Földgázszolgáltató Zrt.-vel megkötött szerződésben szereplő e-mai címet és postai címet használjuk.